به صدا درآوردن زنگ شیر در برخی مدارس استان ، توسط شرکت شیر پگاه کرمان در روز جهانی شیر مدارس

به صدا درآوردن زنگ شیر در برخی مدارس استان ، توسط شرکت شیر پگاه کرمان در روز جهانی شیر مدارس

 آخرین چهارشنبه ماه سپتامبر هر سـال، از سوی سازمان جهانی غذا (فائو )  روز جهانی شیر مدرارس نامگذاری شده است.در همین راستا روابط عمومی شرکت شیر پگاه کرمان به همراه تعدادی از کارکنان این شرکت در برخی مدارس استان کرمان حضور یافته و با نواختن زنگ شیر مدارس ، علاوه بر توزیع شیر در میان دانش آموزان ، در خصوص مصرف شیر و لبنیات برای ایشان توضیحاتی ارائه گردید.

علیرضـا سیدی فرد مسئول روابط عمومی شـرکت شیرپگاه کـرمان درجمع دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه شیر بعنوان کاملترین غذا که تمامی نیازهای تغذیه ای یک فرد را تامین  میکند می باشد ، بایستی در سبد خرید همگان موجود باشد . این یک وعده  کامل نیست زیرا یک کودک یا نوجوان روزانه حداقل به  سه یا چهار لیوان  شیر به همراه  سایر لبنیات نیاز دارد . مصرف شیر در مدرسه از حیث فراهم بودن محیطی دوستانه، باعث ایجاد یک عادت غذایی صحیح می شود زیرا دانش آموز ، خود را در میان همسالان، همکلاسی ها و معلم خویش میبیند که همگی در حال خوردن شیر هستند.

 در ادامه او به این مطلب اشاره کرد که شرکت شیرپگاه کرمان  درنظر دارد بامراجعه به مدارس استان ، زنگ شیر را نواخته ودانش آموزان عزیز را از فواید مصرف شیر وفرآورده های شیری مطلع سازد .

نواختن زنگ شیر مدارس

نواختن زنگ شیر مدارس