کسب عنوان واحد نمونه کشوری استاندارد توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان

کسب عنوان واحد نمونه کشوری استاندارد توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان

واحد نمونه ملی استاندارد

مراسم روز جهانی استاندارد با معرفی ۱۸ واحد برتر ملی استاندارد در کشور با حضور معاون اول رییس جمهور، جمعی از وزرا و مسئولین کشوری، مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و دکتر دبیریان روز سه شنبه ۱۶ مهرماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار گردید.

در این همایش ، شرکت شیر پگاه کرمان یکی از بهترین شرکتها با محوریت تولید محصولات سالم و استاندارد در کرمان به عنوان یکی از این واحدهای تولیدی نمونه کشوری از سوی سازمان ملی استاندارد معرفی و از دکتر مجتبی ابراهیمی مدیرعامل این شرکت ، با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

مدیرعامل پگاه کرمان با اشاره به انتخاب این شرکت به واحد نمونه استاندارد کشوری گفت: پگاه کرمان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات لبنی در جنوب‌شرق ایران است که تمامی واحدهای تولیدی در این مجموعه صادرات‌محور هستند. مجتبی ابراهیمی با اشاره به تلاش پگاه کرمان برای تولید محصولات باکیفیت و سالم افزود: در شرایط کنونی و با توجه به میزان پیشرفت  تکنولوژی نیاز به اخذ استانداردها و رعایت این موارد به‌ویژه برای ورود به بازارها اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه برای اولین‌بار پگاه کرمان به‌عنوان واحد نمونه کشوری استاندارد انتخاب شده، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۸۳ بار نمونه‌برداری از محصولات پگاه کرمان انجام شد اما هیچ عدم انطباقی مشاهده نشد و با این کارنامه توانستیم به‌عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری انتخاب شویم.

مدیرعامل پگاه کرمان درخصوص میزان صادرات شرکت خاطرنشان کرد: روزانه ۱۷ تن از محصولات پگاه کرمان صادر می‌شود که عمده مقاصد صادراتی ما قطر، کویت و افغانستان هستند، ضمن اینکه برای ورود به بازار عمان نیز در حال رایزنی هستیم.

وی با اشاره به تولید محصولات سین‌بیوتیک در پگاه کرمان تصریح کرد: در کنار این محصولات فراسودمند در پگاه کرمان این شرکت توانست شاهد ثبت اختراع در تولید شیرپسته و خامه پسته باشد که مورد استقبال بازار واقع شده است.

واحد نمونه کشوری استاندارد

واحد نمونه ملی استاندارد

واحد نمونه ملی استاندارد