یادداشت مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به مناسبت روز کارگر: تکریم واقعی کارگران؛ از معیشت تا سربلندی

یادداشت مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به مناسبت روز کارگر: تکریم واقعی کارگران؛ از معیشت تا سربلندی

کسی که برای تأمین معاش خانواده‌اش تلاش کند مانند رزمنده‌ در راه خداست/ امام صادق (ع)

در توصیف جایگاه کارگران چه وصفی بهتر از آن وقتی که اهمیت و جایگاه کار و کارگر همواره مورد توجه خداوند در آیات قرآن و پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) قرار داشته است.

اکنون که در هفته کارگر قرار داریم، تقارن این هفته با شروع ماه مبارک رمضان را گرامی داشته و این رویداد مهم را به همه کارگران و تلاشگران عرصه تولید، به خصوص کارگران عزیز و پر تلاش صنایع شیرایران«پگاه»، این همکاران بی ادعایم، تبریک عرض می نمایم.

همانطور که می‌دانید،  مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال«جهش تولید» نام گذاری فرمودند تا بار دیگر توجه ویژه ای به کار و کارگران و اهمیت خاص و کارساز، تلاش موثر آنها در قوی شدن کشور مشخص و مد نظر قرار گیرد. چرا که ایشان، کارگر را ستون فقرات اقتصاد و تولید دانسته و بر این باورند که برای داشتن اقتصاد «پیشرفته و مستقل» و رونق اقتصادی باید علاوه بر مدیریت اصولی، دقیق و کلان نگر به قشر کارگر اهمیت فراوان داد .

شرکت صنایع شیرایران«پگاه» بر همین مبنا و با اتکا به دانش فنی و توان متخصصان گرامی و تلاش کارگران عزیز، بر این باور است که یکی از الزامات اساسی در پیشبرد اهداف توسعه ملی و قوی شدن کشور، تکریم کارگران و ایجاد احساس سربلندی و تعلق خاطر در ایشان و همچنین تامین رفاه کارگران و رسیدگی به امور معیشت کارگران سخت کوش است.

سخن از سخت کوشی و تجربه و تلاش کارگران عزیزی است که یکی از موثرترین عوامل در توسعه و پیشرفت این صنعت به خصوص در این روزهای اوج و بالندگی و حرکت سریع رو به جلوی آن، هستند.

کارگران عزیزی که نقش موثر و بی بدیلی که در ارتقای محصولات تولیدی با کیفیت و سلامت محور دارند و می توانند در همه ابعاد کمی و کیفی و تامین سلامت بیشتر برای مردم موثر باشند.

به خود می بالم و خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت صنایع شیرایران«پگاه»، جمعی از مردان و زنان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده اند تا به عشق آبادانی و بالندگی خانواده بزرگ ایران زمین، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا زمینه توسعه و پایداری کشور عزیزمان میسر شود.

بر خود فرض می دانم؛ فارغ از هر گونه شعار و تعارف، سپاسگزار زحمات همه همکاران خوب و پرتلاشم در جای جای این صنعت باشم و دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر بفشارم و ببوسم.

عبدالله قدوسی- مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران«پگاه»

روز کارگر