بازدید مهندس قدوسی ، مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و هیئت همراه از شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان

بازدید مهندس قدوسی ، مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و هیئت همراه از شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان

بازدید مهندس قدوسی از پگاه کرمان

۱۴ و ۱۵ بهمن ماه  ۱۳۹۸ ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان میزبان مهندس قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و جمعی از معاونین ایشان بود . در نشست جانبی این بازدید، مهندس قدوسی ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمچنین عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید داشت، پگاه کرمان از جمله شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران می باشد که از نیروهای متخصص و با تجربه ای برخوردار بوده و با تفکر تیمی و تخصصی موجود میتوان بسیاری از تهدیدها را به صورت فرصت مطلوب تغییر داد و  این همان نگاه ویژه دربنگاه داری است که موجب ارتقاء شرکت می شود. همچنین حرکت به سوی تولید محصولات جدید را از مهمترین مسائلی برشمردند که باید به ان توجه ویژه مبذول داشت .

مهندس قدوسی در این نشست تمرکز بر بندهای  منشور ده گانه ابلاغی به شرکتهای تابعه، را از مهمترین وظایف شرکتها دانست و منشور ده گانه را به عنوان چراغ راه شرکت معرفی نمود که  بالا بردن کیفیت محصول، تنوع تولید، توسعه فروش و درنهایت سود بیشتر را برای ا ین بنگاه اقتصادی وتولیدی به ارمغان خواهد آورد و در نهایت، نتیجه این تلاش خداپسندانه محصول سالم و سلامت بخش را بر سر سفره خانوارها خواهد نشاند .
در این جلسه مهندس پیام مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه که میزبانی این نشت را بعهده داشت  در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۸ پگاه کرمان گزارشی را ارئه نمود .
در پایان این نشست ، مهندس قدوسی و هیأت همراه از کلیه قسمتهای پگاه کرمان بازدید نموده و از نزدیک با کارکنان شرکت شیر پگاه کرمان گفتگو نمودند .

بازدید مهندس قدوسی از پگاه کرمان