برگ شرایط مناقصه عمومی انجام امور مربوط به خدمات

برگ شرایط مناقصه عمومی انجام امور مربوط به خدمات

شرکت شیرپاستوریزه پگاه کرمان در نظردارد انجام امور مربوط به خدمات آبدارخانه ، فضای سبز،  تخلیه و بارگیری،  نظافت محوطه وساختمان اداری ومهمانسرا های شرکت ،  امورات تولید ، فنی ، مالی ،اداری   نگهداری سالن ورزشی  ، انبار و سایرخدمات مورد نیاز خودو همچنین کلیه عملیات تخلیه و بارگیری محصولات تولیدی خود به صورت تناژی  را به مدت یک سال به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید . لذا داوطلبین محترم که توسط اداره کل تعاون ،  کار رفاه اجتماعی استان کرمان تائید گردیده ودارای برگ تائیدصلاحیت ایمنی پیمانکار از اداره مذکور می باشند  ، همچنین طرح طبقه بندی مشاغل کارگران خود را پیاده نموده اند می توانند ضمن رعایت مفاد برگ شرایط پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری   ۴/۲/۱۴۰۱  درپاکتهای لاک ومهر شده به واحد بازرگانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان تحویل ورسید دریافت نمایند.

ماده ۱- موضوع مناقصه :

 الف) عبارت است از واگذاری تامین نیروی انسانی وکارگری  شرکت شیر پاستوریز پگاه کرمان به  نحوه وشرایط اعلامی از سوی کارفرما

ب) انجام کلیه عملیات تخلیه ، بارگیری بارهای مناقصه گذار براساس تناژ شامل محصولات تولیدی و براساس چیدمان صحیح و مطابق با نظر انبارهای شرکت پگاه کرمان

ماده ۲- مشخصات کار وتعهدات پیمانکار:

الف ) در خصوص انجام  امور مربوط به خدمات

۱-۲- نیروهای مورد نیاز جهت خدمات واحدهای مختلف بشرح ذیل می باشند .

                ۱- کارخانه کرمان                        ۲۹  نفر

                ۲- کارخانه لبنیات جیرفت               ۲  نفر

              _____________________________

             جمعا”                                      ۳۱ نفر

 ۲-۲- پیمانکار مکلف به انجام خدمات موضوع قرارداد براساس چارت سازمانی مورد توافق میباشد وموظف است از افرادبا جنسیت مرد یا زن با تابعیت  ایرانی استفاده نماید .

۳-۲- پرداخت مبلغ حقوق ومزایای کارگران بایستی براساس قوانین ومقررات وزارت کار باشد.

۴-۲- پیمانکار لیست کارکرد ماهیانه را براساس مقررات توافقات ودستورالعملهای مربوطه تنظیم می نماید . هر گونه پرداخت منوط به اخذ تائیدیه از  امور اداری خواهد بود وکسورات اعمال شده از طرف کارفرما می بایست حداکثر یک هفته بعد در حسابهای فیمابین لحاظ گردد .

۵-۲- پیمانکارموظف است در صورت عدم رضایت کارفرما از کارکرد کارگر شاغل نسبت به خاتمه کار وجایگزین نمودن یک نفربا نظر کارفرما اقدام نماید . پیمانکار ضمن قرارداد حاضر مسئولیت هر گونه هزینه وجریمه ناشی از اخراج هریک از کارکنان مذکور را شخصا” به عهده گرفته وبدیهی است این امر موجب اضافه شدن هیچگونه مبلغی به قرارداد حاضر نخواهد شد .

۶-۲- پیمانکار موظف می باشد به کارگران تحت پوشش تفهیم نماید چنانچه کارفرما نیاز به اضافه کاری و نوبت کاری داشته باشد در اختیار کارفرما   باشند  ومبالغ اضافه کاری ونوبت کاری وشب کاری براساس قوانین ومقررات طبق قرارداد پرداخت خواهد شد .

۷-۲- پیمانکار موظف به اجرای کلیه قوانین کسورات مالیاتی ومقررات مربوط به قوانین کار وتامین اجتماعی می باشد وماهانه ملزم می باشد که سهم بیمه قانونی ومالیات کارگران خود را  راسا” پرداخت وپس از کسر سهم بیمه کارگر اسناد مثبته  را به امور مالی شرکت تحویل نمایند و از این بابت هیچگونه هزینه و مسئولیتی به عهده کارفرما نخواهد بود .

 ۸-۲- دستگاه ویا کارگاه های مربوطه جهت انجام خدمات مربوط به موضوع قرارداد  بطورکامل تحویل پیمانکار خواهد گردید .پیمانکار مسئول نظارت وآموزش در خصوص ایمنی کار وکارگاه بوده ومسئولیت این موضوع را به عهده می گیرد کارفرما آموزشهای اولیه را به نیروهای مورد نیاز معرفی شده بعمل خواهد آورد وچنانچه هر حادثه ای ناشی از کار برای کارگر معرفی شده پیش آید مسئولیت آن به عهده پیمانکار می باشد .

تبصره :  رعایت کلیه مقررات قانونی وآئین نامه های قانون کار وتامین اجتماعی وسایر آئین نامه ها وبخشنامه ها به عهده پیمانکار می باشد و پاسخگوئی به کارگر ویا ادارات کار وتامین اجتماعی ومراجع ذیصلاح دیگر به عهده پیمانکار خواهدبود .

 ۹-۲- پیمانکار موظف است کلیه پرداختهای کارگران تحت پوشش خود را از طریق افتتاح حساب پس انداز بانکی وبه صورت فیش با  قید کلیه دریافتها  و پرداختها وکسورات قانونی اقدام نماید .

 ۱۰-۲- پیمانکار بایدتوان  مالی پرداخت حداقل  یک ماه حقوق کارگران را داشته باشد  و موظف است حقوق کارگران خود را حداکثر تا پنجم  ماه بعدی پرداخت  نماید . در غیر اینصورت برابر مقررات با پیمانکار رفتار خواهد شد در هر صورت  پیمانکار نباید پرداخت حقوق ومزایای کارکنان خود را موکول به دریافت مبلغ قرارداد از سوی  کار فرما نماید .

۱۱-۲- پیمانکار موظف است کلیه کارگرانی که به کار گمارده می شوند از سلامت جسمی و  روحی کامل برخوردار  باشند  و دارای  عدم  سوء   پیشینه  کیفری وعدم اعتیاد به مواد مخدر بوده  و دارای کارت سلامت  و کارت  بهداشت و معاینات قبل از استخدام و گواهی آموزش از واحد آموزش شرکت را به اموراداری ارائه نماید.

 ۱۲-۲- هرگاه در اثر فعل ویا ترک فعل پیمانکار،کارگران تحت پوشش اوبه اموال وتاسیسات لوازم وملزومات اداری وفنی خساراتی به کارفرماوارد شود مسئولیت آن متوجه پیمانکار بوده وضامن جبران خسارت علیه کارگر خاطی می باشد .

  ۱۳-۲- پیمانکار موظف است ریزحقوق پرداختی کارگران مشمول این قرارداد را کنترل وبه منظور رعایت ضوابط پرداخت به امور اداری شرکت ارائه نماید.

۱۴-۲- رعایت مسائل ایمنی وحفاظت کارگران به عهده پیمانکار خواهد بود .

۱۵-۲- پیمانکار موظف است برای کلیه کارگران تحت پوشش نسبت به انعقاد قرارداد کار با مدت معین اقدام نماید.

 ۱۶-۲- پس از اتمام قرارداد ارائه تسویه حساب هر یک از کارگران تحت پوشش پیمانکار به کارفرما الزامی است .

 ۱۷-۲- پیمانکار موظف است حق بیمه ومالیات کارگر ان را بطور ماهیانه پرداخت نماید ولیست آخرین صورت وضعیت وتسویه حساب راکه توسط سازمان تامین اجتماعی واداره دارایی تائید شده را ماهانه به امور اداری شرکت کار فرما ارائه نماید .

۱۸-۲-پیمانکارمکلف است در خصوص  مرخصی  کارگران خود قبلا” هماهنگی های لازم را با کارفرما به عمل آورد . در هر صورت پیمانکار مکلف به انجام خدمات موضوع قرارداد با توجه به چارت سازمانی مورد توافق خواهد بود . بدیهی است استفاده از مرخصی ومیزان آن طبق ماده ۶۶قانون کار می باشد

۱۹-۲-بیمه کارگران وخود پیمانکار به عهده پیمانکار و بهر حال پیمانکار کارفرمای قانونی کارگران خود می باشد  .

 ۲۰-۲- پیمانکار موظف است ماهیانه نسبت به ارائه مفاصا حساب مربوط به قرارداد از اداره  دارائی  را به کار فرما ارائه نماید تا کارفرما نسبت به بررسی  صورت وضعیت اقدام نماید  . بدیهی است بررسی صورت وضعیت منوط به ارائه این مفا صا حساب می باشد

۲۱-۲- پیمانکار یا نماینده معرفی شده وی موظف است براساس نیاز در محل خدمت کارگران حاضر ونسبت به انجام کارهای مورد نظر ( تعهدات پیمانکار بعلاوه امورات بیمه نظیر اخذ یا تعویض دفترچه بیمه و …) اقدام نماید با توجه به اینکه نیروهای شرکت در شهر کرمان وجیرفت مستقر می باشند . بایستی این امور مورد قبول پیمانکار ما باشد .

 ۲۲-۲- تامین لباس کار وکفش کار ودیگر وسایل حفاظت ایمنی وفق مقررات مربوطه با هماهنگی وتائید کارفرمابه عهده پیمانکار میباشد. هزینه موصوف باارائه فاکتور معتبر مورد تائید امور اداری وواحد ایمنی وبهداشت قابل پرداخت خواهد بود .

 ۲۳-۲- تهیه غذا و سرویس ایاب وذهاب پرسنل به عهده کار فرما میباشد .

 ۲۴-۲- پیمانکار موظف به بیمه مسئولیت مدنی درقبال کارکنان میباشد وپس از بیمه وارائه مدارک وتائید واحد اداری ازطرف واحد مالی قابل پرداخت است.

 ۲۵-۲-این قرارداد تا ۲۵%قابل افزایش ویا کاهش می باشد وپیمانکار متعهدبه اجرای آن است .

 ۲۶ -۲- پرداخت مالیات برارزش افزوده توسط کارفرما منوط به ارائه  اظهار نامه وگواهی ثبت نام مالیات برارزش افزوده وکد اقتصادی و ارائه مستندات پرداخت آن توسط پیمانکار می باشد . تمامی مسئولیتهای ناشی از عدم ثبت نام وعدم ارائه اظهارنامه مالیاتی به عهده پیمانکار بوده وکارفرما در این  خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

  ۲۷ -۲-از صورت حسابهای پیمانکار بصورت علی الحساب ۵%  بیمه موضوع ماده ۳۸قانون تامین اجتماعی وتبصره ذیل آن و ۵% حسن انجام کارکسر می گردد .جمع مبالغ ۵% بیمه   مکسور وآخرین صورت وضعیت پیمانکار تا ارائه مفاصا حساب بیمه نزد کارفرما نگهداری که پس از ارائه مفاصا حساب بیمه قابل استرداد می باشد .

  ۲۸-۲- تمامی بدهی ها وجرائم وخسارات وغیره ناشی از این قرارداد ویاهر قرارداد دیگر ویا  ضمان های خارج از قرارداد قابل محاسبه از تمامی مطالبات ویا  تضامین پیمانکار به هر طریق قانونی مطالبه شود .

ب) در خصوص انجام کلیه عملیات تخلیه و بارگیری محصولات تولیدی بصورت تناژی

۱-۲- بارگیری و  تخلیه کلیه محصولات شرکت پگاه کرمان  در اوقات مختلف شبانه روز.

۲ -۲ تخلیه کلیه محصولات رسیده از سایر کارخانجات و لوازمی که خارج از بندهای مذکور می باشد.

۳-۲- تخلیه و بارگیری محصولات برگشتی و ضایعات و تفکیک ضایعات در محل انبارهای محصول و یا دپوی ضایعات

۴-۲-  جابجایی اجناس و کالاها جهت مرتب کردن در انبارها و آماده سازی محصولات جهت بارگیری

۵-۲- تخلیه و جابجایی کلیه سبدهای خالی ورودی به شرکت

۶-۲- بارگیری و تخلیه کلیه اجناس مربوط به شرکت در داخل (بغیر از محصولات لبنی و ظروف )

۷-۲- پیمانکار موظف است جهت دریافت مبلغ قرار داد ، اخرین صورت وضعیت و تسویه حساب تأئید شده کارگران خود توسط امور  اداری شرکت و مفاصاحساب تأمین اجتماعی اقدام نماید.

۸-۲-پیمانکار باید دارای گواهی صلاحیت و گواهی ایمنی از اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی با حداقل ۳ ماه اعتبار باشد.

۹-۲- مناقصه ی حاضر به صورت حجمی (تناژی )بوده و بر اساس وزن خالص محصولات تخلیه و یا بارگیری انجام شده می باشد بنابر این تعداد نیروها بر اساس حداقل نیروی اعلامی از سوی کارفرما بوده و ملاک کارفرما در رابطه با میزان تقریبی ماهیانه۸۰۰۰ تن جابجایی محصول در طول یک ماه می باشد که پیمانکار بایستی این تعداد نیرو را به صورت دائم در اختیار داشته باشد که استقرار تعداد نیروها در هر واحد با نظر و اعلام مناقصه گذار می باشد .

۱۰-۲-هر گونه تغییری در تعداد و جایگزینی کارگران در محل شرکت ، همچنین تغییرات زمانهای بارگیری بایستی با مجوز و هماهنگی شرکت کارفرما (مناقصه گذار ) صورت خواهد گرفت .

۱۱-۲- بکارگیری کارگران پس از تأئید امور اداری و حراست بلامانع می باشد و هر زمان که کارفرما از کارگران معرفی شده ناراضی باشد پیمانکار موظف است نسبت به تعویض و جایگزینی آنها اقدام نماید و در این صورت هر گونه هزینه احتمالی ناشی از تغییر یا اخراج برعهده پیمانکار می باشد.

 ۱۲-۲-تأخیر در امر تخلیه ، بارگیری و جابجایی محصول ، تفکیک ضایعات مشمول مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ریال جریمه در هر نوبت می باشد.

۱۳-۲ البسه مناسب کار (سالانه ۲ دست لباس کار و یک جفت کفش ایمنی، یک دست لباس زمستانی شامل کلاه ، کاپشن و دستکش وغیره )بعهده پیمانکار می باشد که استفاده از البسه تمیز توسط کارگران الزامی است و عدم رعایت استفاده از البسه به عهده پیمانکار است .

۱۴-۲-  پیمانکار موظف به رعایت کلیه مقررات قانون کار، تأمین اجتماعی و غیره در انجام موضوع قرار داد نسبت به کارکنان خویش می باشد همچنین پیمانکار موظف به پرداخت عوارض دارایی ، و سایر کسورات قانونی این قرار داد میباشدو کلا کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد.

۱۵-۲-  تأمین کلیه وسایل ایمنی و حفاظت کارگران و آموزشهای لازم مطابق با قوانین جاری کشور جهت رعایت اصول کار و ایمنی و بهداشت توسط کارگران پیمانکار بعهده پیمانکار خواهد بود .

۱۶-۲-موارد اضطراری تخلیه و بارگیری در روزهای تعطیل و غیر تعطیل (از جمله روز جمعه ، شهادت ، ولادت و غیره)و در هر ساعت از شبانه روز بدون احتساب هزینه بعهده پیمانکار می باشد.

۱۷-۲- در روزهای تعطیل کارگران پیمانکار می بایستی با هماهنگی نماینده شرکت مناقصه گذار در محل کار حضور یابند.

۱۸-۲- مبلغ محاسبه شده جهت عملیات تخلیه و بارگیری در همه ساعات شبانه روز یکسان می باشد.

۱۹-۲-پیمانکار موظف است جهت تخلیه و بارگیری برخی از محصولات که از حساسیت بیشتری برخورداراست از کارگرانی استفاده نماید که دارای تجربه بیشتری میباشند.

۲۰-۲-پیمانکار موظف به رعایت حق تقدم در انجام کار و کاراعلامی از سوی کارفرما می باشد.

۲۱-۲-انجام پاکسازی و مرتب سازی کلیه ریخت و پاشها ی ناشی از  انجام عملیات تخلیه و بارگیری (پالت و …) برعهده پیمانکار می باشد.

۲۲-۲- پیمانکار موظف به اخذ بیمه مسئولیت مدنی جهت پرسنل خود بوده و در صورت بروز هر حادثه ناشی از کار، عواقب برعهده پیمانکار می باشد.

۲۳-۲- مسئولیت کلیه مسائل جانبی پرسنل تحت پوشش پیمانکار از قبیل حقوق و مزایا ، بیمه ، عیدی ، پاداش و سنوات خدمت بر اساس قوانین کار و سایر شرایط اعم از حقوقی و کیفری به عهده پیمانکار می باشد و هیچگونه مسئولیتی به هر نحو قابل تصور متوجه شرکت نمی باشد.

۲۴-۲-کلیه خسارات وارده توسط کارگران بارگیری به کارفرما برعهده پیمانکار می باشد .بدیهی است تعیین مبلغ خسارت وارده براساس نظر کارشناس کارفرما بوده و از مطالبات پیمانکار کسر می گردد و نهایتاً طی نامه کتبی به پیمانکار اعلام می گردد.

۲۵-۲- نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت کارگران بر عهده پیمانکار بوده و درصورت بروز هر گونه مشکل پیمانکار موظف به اعزام نماینده و رفع ایراد پیش آمده می باشد.

۲۶-۲- پیمانکار موظف است کلیه مطالبات ماهیانه و … کارکنان را طبق عرف شرکت و از طریق حساب بانکی و همراه با صدور فیش حقوقی پرداخت نماید.

۲۷-۲-پس از اتمام قرارداد تسویه مالی با تمام کارکنان پیمانکار و ارائه مفاصا حساب بیمه توسط پیمانکار الزامی می باشدو کسورات بیمه ای پیمانکار نیز زمانی قابل استرداد میباشدکه ، پیمانکار مفاصا حساب سازمان تأمین اجتماعی را  ارائه نماید.

۲۸-۲-پیمانکار یا نماینده معرفی شده وی موظف است همه روزه در محل کار (تخلیه و بارگیری)حاضر و نسبت به انجام کارهای مورد نظر (تعهدات پیمانکار)اقدام نماید ، بطوریکه مورد قبول کارفرما باشد.

۲۹-۲-تأمین نیروی روز مزد مورد نیاز کارفرما و پرداخت حقوق آن با رعایت قوانین کار بر عهده پیمانکار می باشد.

۳۰-۲- درصورتی که پیمانکار به تعهدات خود به صورت مطلوب عمل ننماید، مرحله اول تذکرکتبی داده خواهد شد ، در مرحله دوم تذکر کتبی و جریمه ی نقدی ذکر شده  و مرتبه سوم کارفرما حق فسخ قرار داد بصورت یک جانبه برای خود را محفوظ می دارد.

۳۱-۲- کارگران پیمانکار موظف میباشند کارت تندرستی ، گواهی عدم سوء پیشینه ، گواهی خدمت سربازی و معاینات قبل از استخدام  گواهی صحت و سلامت تن و روان و گواهی آموزشی شرکت را ارائه نمایند .

۳۲-۲- پیشنهاد دهنده می بایست قیمت پیشنهادی خود را بر اساس حجمی جهت محصولات و مشخصات مندرج در ماده ۲ شرایط مناقصه ارائه نماید.

۳۳-۲ میزان تناژ تخلیه و بارگیری به طور کلی و تقریبی ۸۰۰۰تن در ماه می باشد .

۳۴-۲- با توجه به امکان تغییر در نحوه امور تخلیه و بارگیری میزان تناژ تخلیه و بارگیری مبنای محاسبه پرداخت میباشد.

 

ماده ۳تعدادنیروی انسانی مورد نیاز:

تعداد نیروی انسانی مورد نیاز  شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان  در خصوص انجام امور خدماتی  حدودا”  ۳۱ نفر می باشد که قابل افزایش یا کاهش است 

ماده ۴- سپرده شرکت در مناقصه :

پیشنهاد دهنده می بایست ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال  به حساب سیبای شماره ۰۱۰۵۱۸۰۹۷۵۰۰۱ بانک ملی به نام شرکت شیرپاستوریزه پگاه کرمان واریز ویا ضمانت نامه بانکی به نام شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان  به عنوان  سپرده شرکت در مناقصه را به انضمام برگ شرایط امضاء  شده در موعد  مقرر به واحد بازرگانی شرکت تحویل ورسید دریافت نمایند . ( چک معمولی ویا چک مسافرتی و  وجه نقد قابل قبول نمی باشد ).

ماده ۵- مدت قرارداد :

   مدت قرارداد از زمان  انعقادقرارداد به مدت ۱۲ماه کامل شمسی می باشد .

ماده ۶- سایر شرایط  :

۱-۶- متقاضی باید در صد کارمزد خودرا ازخالص دریافتی  ( حقوق ماهیانه مسکن وخوار بار بن عائله مندی اضافه کار نوبت کار تعطیل کار شبکار )  در پاکت ج اعلام دارد .    

تبصره :  پرداخت عیدی وپاداش و سنوات طبق ارائه اسناد پرداختی و صورتجلسه تایید کارگران و طبق قوانین و مقررات خارج از آنالیز پس از پرداخت  به کارگران از سوی پیمانکار توسط کارفرما پرداخت خواهد شد .

۲-۶- برنده مناقصه موظف است پس از اعلام کتبی این شرکت ظرف مدت ۵ روز نسبت به انعقاد قرارداد و  ارائه ضمانتنامه حسن انجام کار (ضمانتنامه  بانکی ) به میزان ۱۰% کل قرارداد قدام نماید .

۳-۶- چنانچه پس از تعیین برنده مناقصه نامبرده از انعقاد قرارداد خودداری نماید سپرده یا ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه مشارالیه به نفع شرکت مناقصه گذار ضبط وبا نفر دوم مناقصه قرارداد منعقد خواهدشد وچنانچه نفردوم به هر عنوان از عقد قرارداد خودداری نماید سپرده یا ضمانتنامه بانکی شرکت  در مناقصه وی نیز به نفع شرکت مناقصه گذار ضبط خواهد شد .

۴-۶- چنانچه پس از اعلام نتیجه مشخص گردد که برنده مناقصه فاقد تائید صلاحیت اداره کار می باشد اعلام برنده آن کان لم یکن تلقی وسپرده یا  ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه مشارالیه به نفع شرکت مناقصه گذار ضبط وبا نفر دوم مناقصه قرارداد منعقدخواهد شد . 

۵-۶- سپرده شرکت در مناقصه نفرات اول ودوم مناقصه تا انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد .

۶-۶- کلیه صفحات برگ شرایط می بایست به امضاء ومهر پیشنهاد دهنده و ضمیمه پیشنهاد ممهور شده باشد .

۷-۶- شرکت کننده در مناقصه میبایستی ممنوع العامله نبوده وبارعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی اقدام به پیشنهاد قیمت نماید .

۸-۶- شرکت در مناقصه به منزله قبول کلیه آئین نامه معاملات شرکت صنایع شیر ایران خواهد بود

۹-۶- شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان در رد کلیه پیشنهادات ویا قبول هر یک از پیشنهادت واصله مختا ر است .

۱۰-۶-برنده مناقصه حق واگذاری تمام یا قسمتی از مناقصه را به افراد حقوقی وحقیقی ندارد .

۱۱-۶- کلیه هزینه های آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه می باشد .

۱۲-۶- کلیه کسورات قانونی ( مالیات برارزش افزوده ،  بیمه قرارداد و مالیات کارگران و….) بعهده برنده مناقصه (پیمانکار)خواهد  بود .

۱۳-۶-به پیشنهادات مبهم ومشروط و فاقد سپرده وآنهایی که پس از موعد مقرردر برگ شرایط تسلیم گردد تحت هیچ شرایط ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۱۴-۶- پیمانکار موظف است در صورت اجرای کار  به صورت متناوب از نماینده کارفرما جهت بازدید از مراحل مختلف کاری دعوت بعمل آورد .

ماده ۷- ارائه پیشنهاد :

۱-۷- پیشنهاد دهنده می بایست پیشنهادات خود را در سه پاکت  الف ، ب و ج  بشرح ذیل   وحداکثر تا پایان وقت اداری روز ۴/۲/۱۴۰۱ بصورت خوانا و ممهور به مهر شرکت مربوطه تحویل واحد بازرگانی نماید .

پاکت الف : حاوی سپرده یا ضمانتنامه بانکی معتبرشرکت در مناقصه ( ارائه چک های مسافرتی ومعمولی قابل قبول نمی باشد )

پاکت ب : شامل برگ شرایط با مهر وامضای پیمانکار وسابقه وپروانه کار مجوزهای لازم دیگر ، آگهی روزنامه ، اساسنامه شرکت وبرگ تائیدیه صلاحیت از اداره کل کار و امور اجتماعی ، گواهی ایمنی پیمانکاران ، آگهی آخرین تغییرات روزنامه رسمی

پاکت ج : حاوی پیشنهاد قیمت ، بدیهی است پاکتهای فوق به ترتیب  الف ، ب و ج  بازگشایی خواهد شد در صورتی که پاکت  (الف )فاقد سپرده شرکت در مناقصه باشداز بازگشایی دوپاکت دیگرخوداری خواهد شد . چنانچه پاکت ب فاقد برگ شرایط و موارد دیگر باشد پاکت ج  باز گشایی نخواهد شد

تبصره  ۱ : چنانچه پاکت الف  فاقد سپرده قانونی و پاکت  ب  فاقد برگ شرایط باشد و یا کیفیت کا ر پیشنهاد دهنده مورد تائید قرار نگیرد پیشنهاد دهنده فوق ، در جلسه حق حضور در باز گشایی های بعدی را نداشته ودر صورت تقاضا اسناد ومدارک تحویلی به او مسترد می گردد .

تبصره  ۲ : شرکت کننده در صورت انصراف می بایست ۲۴ ساعت قبل از تشکیل کمیسیون  مناقصه مراتب را به صورت کتبی به دبیر خانه  شرکت  مناقصه گذار  اعلام  نماید .

ماده ۸- بازگشائی :

به پیشنهادات رسیده  راس ساعت  ۱۰صبح روز  دوشنبه ۵/۲/۱۴۰۱ در کمیسیونی که به همین  منظور در محل شرکت  تشکیل می گردد رسیدگی ونسبت به باز گشائی  اقدام  خواهد  شد . حضور یک نفر نماینده با در دست داشتن معرفی  نامه کتبی در کمیسیون بلاما نع است .

             

                                                        کارفرما :شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان  (سهامی خاص )