توضیحات مهندس گوهری کارشناس مسئول واحد کنترل اداره نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی استان کرمان در خصوص مسأله شرکت شیر پگاه کرمان

توضیحات مهندس گوهری کارشناس مسئول واحد کنترل اداره نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی استان کرمان در خصوص مسأله شرکت شیر پگاه کرمان

مهندس علیرضا سعید گوهری کارشناس مسئول واحد کنترل اداره نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی استان کرمان ، در مورد مشکلی که برای شرکت شیر پگاه کرمان به وجود آمده توضیحات لازم را ارائه کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، مهندس سعید گوهری در این رابطه گفت : در روز پنجشنبه هفته گذشته (۹۵/۳/۲۷) باتوجه به مشکل پیش آمده در مورد پنیر شهری پگاه ، محصول شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس به شرکت شیر پگاه کرمان مراجعه کردیم .

وی ادامه داد : بعد از بررسی های لازم ، کارخانه از نظر خط تولید محصول مشکلی نداشت . در زمینه پنیر عنوان شده نیز از نمونه پنیر موجود در انبار شرکت ” بازار گستر پگاه ” نمونه برداری انجام و برای بررسی به آزمایشگاه کنترل غذا و داروی استان ارسال شد .

وی عنوان کرد : لازم به ذکر است در بررسی های اولیه این پنیر از نظر طعم ، بو و ظاهر مشکلی نداشت اما برای بررسی های بیشتر نمونه ها به آزمایشگاه کنترل غذا و داروی کرمان ارسال شد .

وی اضافه کرد : مشکلی که در مورد شرکت شیر پگاه کرمان وجود داشت ، با توجه به اینکه شرکت پخش ” بازار گستر پگاه ” دو باب از انبارهای شرکت پگاه کرمان را جهت پخش محصولات پگاه در سراسر کشور در اختیار دارد در آن روزی که کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه به کارخانه مراجعه کرده بودند مقداری از محصولات تولیدی استریل شرکت شیر پگاه کرمان در محوطه کارخانه قرار داشت که با تذکرات لازم این محصولات به انبارهای مناسب انتقال یافتند .